La Banda Juvenil de Benissa sorgeix de la col·laboració entre l’Escola Municipal de Música i Dansa “Javier Santacreu” i la Societat Lírica i Musical de Benissa, com un primer pas dels joves músics de l’escola en la pràctica de la interpretació en grup, al temps que serveix de pedrera per a la banda de música d’aquesta societat musical, qui proporciona l’instrumental necessari per al seu funcionament.
Amb un dia d’assaig setmanal, preparen un repertori senzill que els permet familiaritzar-se amb les tècniques bàsiques d’interpretació en grup, dins d’un ambient relaxat i divertit de treball.
Participa en les audicions de l’Escola de Música, concerts per a escolars, concerts de Nadal, de Santa Cecilia, etc. També ha realitzat intercanvis amb altres bandes juvenils de la Comunitat Valenciana, amb actuacions a Muro d’Alcoi, Xàtiva, Castells de Castells, Benitatxell, etc…
El seu director és el benisser Javier Santacreu.
[musics grup=”bandeta”]

